Zatvoriť menu

Kľúčové otázky vo vašom podnikaní s doTERRA

Čo sa ako podnikatelia potrebujete opýtať sami seba, aby ste zistili kde sa Vaše podnikanie práve nachádza?

Kľúčové otázky vo vašom podnikaní s doTERRA

V každom malom podnikaní existujú kľúčové otázky, ktoré si podnikatelia kladú, aby zistili, kde sa ako spoločnosť nachádzajú. doTERRA  sa mierne líši od bežnej malej firmy, ale uplatňujú sa tu rovnaké zásady a princípy. Existuje niekoľko kľúčových otázok, ktoré sú dôležité pri zakladaní Vašej firmy a samozrejme aj počas jej existencie v budúcnosti.
 

1. Aké je Vaše poslanie pri podnikaní s doTERRA?
 
Najčastejšie, keď sa hovorí o hľadaní Vášho poslania v podnikaní s doTERRA, myslí sa nájdenie Vášho „Prečo?“. Ak viete, prečo je pre Vás niečo dôležité, toto Vám poskytne silu a odhodlanie prekonávať problémy a prekážky. Spomeňte si, prečo ste v prvom rade začali podnikať a zvážte, či Vás to ešte stále dostatočne motivuje na to, aby ste dosahovali Vaše pôvodné ciele aj dnes.


2. Kto je Vaša cieľová skupina?
 
Jedným z dôvodov, prečo spoločnosť doTERRA sále rapídne rastie, je to, že je zaujímavá pre širokú paletu rôznych ľudí. To znamená, že ak hľadáte budovateľov a nielen zákazníkov, musíte predovšetkým vedieť, s kým chcete spolupracovať, a mať nastavenie, ktoré pritiahne týchto ľudí. Je prospešné si zadefinovať spoločné rysy budovateľov, ktoré potom hľadáte u potenciálnych spolupracovníkov. Je potrebné si ale uvedomiť, že väčšina ľudí, ktorí sú registrovaní v doTERRA, hľadajú hlavne prírodné možnosti starostlivosti o ich zdravie a zdravie ich rodín. S touto cieľovou skupinou pracujete inakšie ako s budovateľmi.
 

3. Prečo ľudia potrebujú to, čo predávate?
 
Podobne ako zisťujete, čo je Vaše poslania v podnikaní s doTERRA , je potrebné si uvedomiť, prečo ľudia potrebujú esenciálne oleje. Toto Vám umožní ušiť na mieru informácie, ktoré s nimi zdieľate pri osobných stretnutiach. V prvom rade zdieľate Vaše osobné skúsenosti s esenciálnymi olejmi. Je dôležité im vysvetliť výhody otvorenia veľkoobchodného účte tým, že im ukážete ako môžu esenciálne oleje získať aby zlepšili ich život a život ich rodiny a blízkych.
 

4. Máme správnych budovateľov?
 
Nájdenie tých správnych budovateľov je pre väčšinu z nás zdĺhavý a náročný proces. To či ich máte nie je vždy jednoduchá otázka.  Máte identifikovaných budovateľov, ktorí sú schopní a zaviazaní? Sú v podnikaní na úrovni, v akej chcete, aby boli? Máte budovateľov, ktorí dopĺňajú Vaše slabé stránky? Ak si myslíte, že takých nemáte, stále intenzívne hľadajte. Zamyslite sa tiež nad tým, či už vo vašej štruktúre máte niekoho, kto má potenciál sa stať budovateľom ak ho budete správne motivovať a podporovať.


5. Ako sa darí Vášmu tímu?
 
Váš tím v doTERRA je ako Vaša rodina. Pravidelná komunikácie s členmi tímu, bude viesť k tomu, že budú cítiť, že sa o nich niekto stará a podporuje ich. Akonáhle sa budú cítiť pochopení a podporení, môžu s vašou pomocou naďalej rásť cez prekážky a výzvy, ktoré podnikanie s doTERRA prináša. Pomôže vám to tiež pri identifikácií potenciálnych problémov vo vašom tíme, keď sú stále ešte zvládnuteľné a riešiteľné. Zároveň zistíte, kde sa aj vy môžete zlepšiť a ďalej rásť, aby sa zlepšovali Vaše podnikateľské schopnosti a zručnosti.
 


Marianna Tauferová
dōTERRA wellness konzultant
moja obchodná stránka

Najnovšie z blogu

Vernostný program LRP
18
Aug

Vernostný program LRP

Vysvetlovanie Programu vernostných odmien doTERRA (LRP)

Kompenzačný plán doTERRA
06
May

Kompenzačný plán doTERRA

Pozrite si krátke video ako funguje kompenzačný plán doTERRA

Kľúčové otázky vo vašom podnikaní s doTERRA
04
May

Kľúčové otázky vo vašom podnikaní s doTERRA

Čo sa ako podnikatelia potrebujete opýtať sami seba, aby ste zistili kde sa Vaše podnikanie práve nachádza?

6 dôvodov, prečo nerozvíjate svoj doTERRA biznis ako by ste chceli
22
Apr

6 dôvodov, prečo nerozvíjate svoj doTERRA biznis ako by ste chceli

Psychológia je štúdium ľudského správania. Ak hľadáte spôsob ako vybudovať Vaše podnikania a získať postup vo Vašej pozícií, musíte vziať do úvahy psychológiu ľudského správania, pretože tá priamo koreluje s predajom.

Nájdite svoj dôvod Prečo podnikať s doTERRA?
08
Apr

Nájdite svoj dôvod Prečo podnikať s doTERRA?

Nájdite svoj dôvod Prečo podnikať s doTERRA?

Sledujte nás
keyboard_arrow_up

Chceme Vám prinášať obsah, ktorý Vás naozaj zaujíma, preto používame súbory cookies. Kliknite na tlačidlo SÚHLASÍM, ak súhlasíte s používaním cookies a zbieraním štatistických dát touto webovou stránkou pre účely zobrazovania relevantného obsahu a reklamy.

Chceme Vám prinášať obsah, ktorý Vás naozaj zaujíma, preto používame súbory cookies. Kliknite na tlačidlo SÚHLASÍM, ak súhlasíte s používaním cookies a zbieraním štatistických dát touto webovou stránkou pre účely zobrazovania relevantného obsahu a reklamy. Nastavenia zberu štatistických dát môžete upraviť kliknutím na jednotlivé položky. Pre viac informácií o GDPR navštívte túto stránku.

Účely spracovania dát

Zoznam spoločností, ktoré spracúvajú Vaše osobné údaje

- Zmluvné podmienky služby Google Analytics